22 Ocak 2012 Pazar

Kitapların insanlara etkisi var mıdır?



Kitap okumayı seviyorum,bazı kitaplar beni etkiliyor beni.Yazılan yazılar,okundukça insan da bir
değer veriyor yazılanlara.Bazen bir çocuk oluyorsun onun gibi düşünüyor davranıyoruz farkında olsak da olmasak da.Hikayeler ağlata da biliyor ,birinin aşk acısı çektiğinden.Biliriz ki aslında üzüntümüz kendimizedir.Her insan aşk acısı yada aşkı bir şekilde yaşamıştır.Kitaplar bizim görmediğimizin de bize gösterir yada anımsatır.Yaşanmışlıklar , hayatımızdan kesitleri de bize gösterir.Kitap deyip geçmemek lazım ,yazan emek verdiği gibi bize bir şeyleri hatırlatır yada öğretir.Ben en azından böyle düşünüyorum kendimce.Bazen okuduğum kitap beni ağlatıyor ,nişanlımla konuşurken ağlamak istiyorum lafı geliyor o an.Şu günler de okuduğum kitap beni çok düşündürüyor,
Sevilen mi olmak yada sevgili mi olmak güzel diyorum işte.Sevgi emek ister ,emek verilen de değer görür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder